Mystery Gift

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luna2006

Mystery Gift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 16:46

Afbeelding

Hallo, mag ik even jullie aandacht? En mag ik jullie even aan 2 geweldige paardjes voor stellen?
Ok hier gaan we; als eerste mijn aller mooiste mama, Muis. Eigenlijk heet ze Delinda Of The Fairy Tale Ranch, maar dat vond mijn baasje maar een mond vol.

Afbeelding

En dan mijn hele stoere papa, Ik ken hem eigenlijk niet zo goed. En tot een week voor ik er was, wist niemand wie mijn papa was. Maar we hebben hem gevonden! Zijn naam is Good Guy Jaap

Afbeelding

Nu moet het allerbelangrijkste nog komen natuurlijk. Ik ben er niet zomaar gekomen. Op 5 mei moest mijn baasje op show, maar mijn mama vond dat ik maar eens snel geboren moest worden. Pech gehad mama! Ik wou er echt nog niet uit, ik heb haar eerst nog een nachtje goed wakker gehouden door lekker wild te gaan spelen in die lekker warme buik!
Ja hoor daar kwam ik dan! na 11 lange maanden in mama's buik!
Afbeelding

Baasje heeft mij 'BLS Mystery Gift' genoemd, ofwel kortweg 'Appie' omdat ik een klein aapje ben volgens haar. :+ (ben ik ook hoor!)

De eerste keer proberen te staan was niet simpel, als snel lag ik weer met mijn mooie snoetje (al zeg ik het zelf) terug in het zachte vlas.
Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk mama eens grondig inspecteren.
Afbeelding

Toen vond baasje dat ik wel droog genoeg was om naar buiten te mogen. Eerst vond ik dat maar niets hoor. Mijn gezichtje sprak boekdelen!

Afbeelding

Dan toch maar op verkenning uit gaan.

Afbeelding

Toen was mijn eerste dagje buiten alweer om. Natuurlijk wou ik eerst helemaal niet naar binnen. Al de hele dag wou ik kennis maken met mijn tantes, maar dat mocht niet van mama. Dus toen baasje mama vast had nam ik mooi mijn kans en met een sprintje stond ik bij mijn tantes te snuffelen. Baasje heeft toen beslist dat ze maar eens ging kijken of een halstertje mij zou passen. Mooi niet dus! Dat is veel te groot!

Baasje vind mijn vlekjes zo leuk! ze maakt er zelfs foto's van!
Afbeelding

Mijn 2de dagje begon weer lekker avontuurlijk! er is een heel gaaf oerwoud met allemaal hoge bergen! (zandhoopjes achter een baan struiken) Als een echte indiana Jones ging ik de hele tijd alleen op verkenning door dit oerwoud, en mama maar roepen!

Na dat avontuur was ik natuurlijk moe! Wie zei dat veulentjes liggen sliepen? Ik ben al een grote hengst en blijf staan als ik slaap!
Afbeelding

Afbeelding

Gras proeven doe ik ook al, vind ik best lekker. Mama laat mij nog even zien hoe het echt moet.

Afbeelding

Nu ga ik lekker verder genieten van de lekkere melk, grasjes en aandacht! Hopelijk tot snel allemaal! :evaw:

Mariska_28

Re: Mystery Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:48

Wat een dropje, gefeliciteerd met je stoere hengst :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 21:06

Het is echt een mooi dier Sara! Leuk ook dat zijn ene voorbeen zo half wit en zwart is van voren :P

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 09:26

Mooi hoor!

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:09

Wat een heerlijk ding; veel plezier samen +:)+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:25

Wat een knapperd! <3

Moest wel even lachen om de merrie tijdens het filmpje... Hoe ze het veulen likt :')

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 22:26

Daphne__ schreef:
Wat een knapperd! <3

Moest wel even lachen om de merrie tijdens het filmpje... Hoe ze het veulen likt :')

Ze sabbelt em droog :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:30

Hij is zo lief! <3

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 20:16

Aah dankje!

Ik denk dat we een keeper hebben aan hem <3 of er moet echt een ideaal huisje zich aanbieden.

Zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:10

Wat een eigenwijs lief ventje