Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fokkerijen vragen meestal de hoofdprijs. kwita schreef:Wat hebben boeren hier mee te maken?, wat een domme redenering zeg en dat voor iemand die al 17 is!
Ir111 schreef:kwita schreef:Wat hebben boeren hier mee te maken?, wat een domme redenering zeg en dat voor iemand die al 17 is!
Ik snap de gedachte wel een beetje. Op zoek naar een paard ben ik meerdere malen op een boerenbedrijf geweest waar jaarlijks een of twee veulentjes gefokt werden. Bij de boer dus. Ik zie dat meer als hobbyfokkers maar strikt genomen zijn het boeren natuurlijk.![]()
Overigens vind ik het nogal onaardig om iemand dom te noemen. Waarom vind je het zo dom?
Als je voor goedkoop gaat vind ik jouw tip trouwens wel een goede, marktplaats of de paardenmarkt heb je veel meer kans (met veel minder werk) om een goedkoop veulen te kopen.
AmyvG schreef:Ik ben zelf ook boer (of met een mooier woord, melkveehouder) maar zie nergens iets waar boeren beledigd worden...
Ts bedoelt volgens mij gewoon een adres waar ze goedkoop een leuk veulen kan kopen.
kwita schreef:Nu omdat ik het een belediging vind dat een boer fokt om te vermeerderen als weide vulling.Om ze daarna maar weer te verkopen voor'n prikje omdat het anders geld kost.
kwita schreef:Dat iemand hobby fokker is zegt niets over zijn beroep!
Denk dat de post van RexRolfo de spijker voor TS wel op de kop slaat. Met de openingspost die hij schrijft krijgt TS wel de juiste reacties. En trapt ze niemand op de tenen.