Van de week ben ik begonnen met een jolly bal tegen schouders wrijven wat ie in het begin wat spannend vond maar al snel niks meer om gaf, met als eind resultaat dat ik hem kon stuiteren op zijn rug, ik dacht dan nu de grote pion, uiteraard eerst ff spannend, maar aan het einde stond ie ook op zijn rug

Vandaag had ik bedacht dat ik hem over een zeiltje ga leren lopen, alleen ik dacht laten we met een wit kleedje beginnen, deze opgerold zodat we er eerst overheen kunnen stappen en dan steeds verder uitrollen, maar ik had hem nog niet op de grond liggen of mnr had hem al zijn mond en stond erop te schrapen met zijn voeten. Nog geen 5 min. laten stond ie er mee te zwaaien als een lasso
, echt volgens mij heeft ie mij vierkant zitten uitlachen
Op het onderste fototje klikken dan speelt het filmpje af
Toen gingen we er toch over heen lopen, dit sloeg natuurlijk nergens op vond ie, dus ondertussen probeerde ie hem in zijn mond te pakken en mee te nemen. binnen 8 keer had ik hem helemaal uitgerold en liep mnr eroverheen alsof het de normaalste zaak van de wereld was en wou hem ondertussen ook ff meenemen

Op het onderste fototje klikken dan speelt het filmpje af
Dus de volgende keer toch maar mijn zeiltje meenemen
Hebben jullie misschien nog leuke ideeën die jullie met je beesie doen, zit te denken om een pallet te ronselen en hier een stevige plaat op te maken zodat ik hem hier ook op kan laten staan
, want geeft ie niks om
. Openslaande prullenbakken enz. Vlaggentjes zijn ook spannend (vlag op stok bij de kinderfietsjes enz)