[WN] Codys Buck delight

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charly11

Codys Buck delight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 10:29

Ik heb interesse om dit paardje te kopen .
Kent iemand deze of weet er iemand iets meer over ouders , grootouders etc etc
Afbeelding

PoucyWouce

Re: Codys Buck delight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:07

Ziet er ok uit qua bloedlijnen, gefokt voor reining/cow horse werk. Zal een niet al te groot, compact paard zijn. Mogelijk mest redelijk wat pit voor een quarter, zijn harde werkers. Geen garanties natuurlijk, ik ken het individu niet. Er zitten wel wat grote namen in. Als ik zocht naar een paard met "cow" zonder ambities te hebben op Europees niveau en ik zag alleen dit papier, dan zou ik hem gaan bekijken.

(Ik neem aan dat je vraagt om een 5 panel test en het paard op zich beoordeelt op goede gangen en bouw, keuring etc., maar daar gaat je vraag niet over... )

DubbelFun

Re: Codys Buck delight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:37

Opa Brennas Cody en grootopa Really Rugged Kid zijn bekende hengsten van een ex-grote fokker/wedstrijdruiter.
De fokmerrie Starberts Mega is mij bekend als zijnde de oma van één van mijn 'kinderen'.
Verder zie ik wat namen waarbij het zeker aan te raden is om 5-panel te testen (indien nog hengst). Bij een ruin is een test op PSSM/MH afdoende, voor HYPP zie ik zo geen achtergrond, maar better safe than sorrow :D