Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Peterina schreef:Ik zou ook de DA laten komen en het zeker voor het onzeker nemen en hengstig spuiten en de baarmoeder laten spoelen.
Mensen zeggen wel ... het veulen past zich aan de baarmoeder ... maar men vergeet dat het veulen moet ook nog door de geboorte kanaal en daar is niets op aangepast!
Peterina schreef:Ik zou ook de DA laten komen en het zeker voor het onzeker nemen en hengstig spuiten en de baarmoeder laten spoelen.
Mensen zeggen wel ... het veulen past zich aan de baarmoeder ... maar men vergeet dat het veulen moet ook nog door de geboorte kanaal en daar is niets op aangepast!

Koper schreef:Ik ken een welsh x Engels volbloed, superleuk, mooi en lief paard is dat.
Maar ook begrijpelijk dat je zus geen drachtige pony wil. Wat zegt de veearts er van? De kosten van de veearts wel verhalen op de stalhouder hoor.