Ze heeft zelf enorm veel ras uitstraling, dus wat dat betreft zit het goed. Ze heeft misschien een iets stijl achterbeen, al kan ze daar heel behoorlijk mee overweg. Verder zou ik graag of even groot of iets groter willen fokken(wel D-pony maat), hoe groot ze nu zelf is durf ik niet te zeggen. Heb haar (nog) niet gemeten, gok 1.43m.
Graag wil ik binnen het Welsh stamboek blijven en het liefst binnen de NWR, maar een WPBR zou ik ook nog kunnen overwegen.
Ik hoor graag wat jullie kunnen zeggen over de bouw van mijn merrie en welke Welsh hengst dit nog verder zou kunnen verbeteren.
Zelf heb ik wel het een en ander in gedachte, maar ik hoor graag eerst van jullie welke hengst(en) en waarom!
De eerste foto is van 2 weken geleden. De andere 3 zijn van vorig jaar, maar geven wel een indruk.

Ik vond de kampioen bij de Part Breds van dit jaar een hele mooie hengst die heel veel op jouw merrie zou toevoegen. O.a bloedverversing (want eigenlijk zit jij kwa bloed best wel een beetje in de knoop). en daarnaast denk ik dat hij meer sport kan toevoegen.