nakomelingen van de hengsten rubels, rafurstinels, darnels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lbohms8

nakomelingen van de hengsten rubels, rafurstinels, darnels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 21:20

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar nakomelingen van onder andere deze hengsten.
Ik ben eigenlijk op zoek naar paarden die gefokt zijn door Henk Spekenbrink. de familie Spekenbrink is mijn familie en wil graag een beetje uitzoeken waar de hengsten en merrie's naar toe zijn gegaan en naar de prestaties van de nakomelingen.
Alle paarden die door Henk Spekenbrink zijn gefokt, eindigen op -Els!

Als je wat weet, laat het me alsjeblieft weten!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 12:18

Darnels is moeders vader van mijn merrie. ik heb haar van de Dinkelhoeve in Denekamp. moeder is dus van Darnels en daar fokken ze mee. eigenaresse van de dinkelhoeve start GP met een hengst van Rafurstinels. Toen ik daar stage liep (jaren terug) ben ik ook vaker meegeweest op les in Enter en heb rafurstinels vaker gezien. Helaas weet ik niet meer maar mocht je contact met de dinkelhoeve willen opnemen over deze hengsten zullen ze je vast graag zoveel mogelijk helpen.

Kirstendgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 01:38

Hoi!
Ik heb sinds februari een dochter van rafurstinels; Vornels.

Afbeelding
Er is mij verteld dat zij een veulen heeft gekregen maar meer weet ik dan ook niet. Zij heeft een B wedstrijd gelopen in het verleden als Verona. Zelf ben ik nog niet begonnen met wedstrijden, ik vond het belangrijker elkaar eerst goed te leren kennen. Zij staat nu in pension op een manege in Flevoland en volgens mij bevalt het wel :j bij ons heet ze nu Gaia, toen wist ik nog niet dat ze als Verona had gestart....
Mocht jij omgekeerd informatie voor mij hebben dan hoor ik dat ook graag. Groetjes Kirsten.