Zoals de titel, welk geboorte alarm/birth alarm gebruiken jullie? Ik heb met de zoekfunctie alleen maar oude topics gevonden en de meest overzichtelijke is deze: (En dat is alweer 6 jaar geleden)
Nu is mijn keus of de birth alarm (van gallagher) of de birth sensor (van Brutton) Alleen van de birth sensor (birthsensor.com) kan ik geen ervaringen vinden. Deze kost 595,- incl antirolsingel, batterijen en sim kaart. (Deze heeft ook een slaapstand) Terwijl het birth alarm 845,- kost excl. antirolsingel en simkaart.
Dit is nogal een flink prijsverschil, maar omdat ik geen ervaringen kan vinden over de births sensor vind ik het toch wel weer een gok. Over gallagher is veel te vinden.
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen over de birth sensor. Alvast bedankt voor de reacties!
friesiszwart
ik gebruik een robor halster melder en een melder aan de singel gallagher Beide goede ervaringen mee in combinatie met waken en camera. Het blijft een hulpmiddel.
Let wel dat je geen oplaadbare batterijen gebruikt want dan werkt het niet.
ErikSt
Geplaatst: 06-04-16 17:15
Wij zijn ook op zoek naar een goede geboortemelder, wij hebben nu de birth sensor besteld.