[TI] Irish Cob Ohana.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KeetZoey

Irish Cob Ohana.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 14:49

Lieve Tinker-liefhebbers,
Ik heb in Mei 2015 mijn lieve Stinker gekocht bij een handelaar, die haar heeft over laten varen vanaf Ierland!
Nu zij tot onze familie hoort, heet zij Ohana Means Family. *\o/* <3
Verder is er niks bekend over Haan, en heeft zij bijna een blanco paspoort.. Geen ouders, leeftijd is geschat, omdat zij uit een zigeunerskudde komt. Haar 'Ranchnaam' is Mulally.. en nu was ik benieuwd of er meer Tinkers waren hier, die uit deze kudde komen.. :P
Groetjes,
Keet :)

Azmay

Re: Irish Cob Ohana.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:56

Wat leuk, heb je haar al op laten voelen?
Ik ken wel Tinkers uit Ierland maar geen idee uit welke kudde die kwamen.

KeetZoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 15:08

@Azmay Hihi nee..! we hebben haar nu 9 maanden, en niks veranderd, behalve dat de 'uiers' kleiner zijn geworden. Dus vermoedelijk is ze net na een bevalling naar hier gevaren..
Laatst bijgewerkt door KeetZoey op 23-03-16 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:10

KeetZoey schreef:
@Azmay Hihi nee..! we hebben haar nu 9 maanden, en niks veranderd, behalven dat de 'uiers' kleiner zijn geworden. Dus vermoedelijk is ze net na een bevalling naar hier gevaren..

Dat dachten wij ook bij mijn verzorgpaard, stond twee maanden later een veulen naast :+
Ze leek zelfs hengstig toen ze aankwam :o

KeetZoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 15:16

Azmay schreef:
KeetZoey schreef:
@Azmay Hihi nee..! we hebben haar nu 9 maanden, en niks veranderd, behalven dat de 'uiers' kleiner zijn geworden. Dus vermoedelijk is ze net na een bevalling naar hier gevaren..

Dat dachten wij ook bij mijn verzorgpaard, stond twee maanden later een veulen naast :+
Ze leek zelfs hengstig toen ze aankwam :o

hihi nog niks gemerkt, die van mij is nog helemaal niet hengstig geweest, maar had nu dan wel al wat gezien denk ik... hihihi