Foutje... zeker wel ook Emmeloord... Even uit mn hoofd; 25 en 26 juni.
patrick1994
Geplaatst: 04-03-16 22:43
Ik ben sowieso aanwezig met Shadow in Emmeloord en Exloo en misschien ook wel in HOuten en Heeze. De noordelijke wedstrijden komt mijn fries Yselina denk ik ook wel mee Met Shadow zal ik vanaf april Z2 starten en ik hoop met Yselina in het voorjaar M2 startgerechtigd te zijn
ja, ik ga me weer melden voor Exloo beide dagen en lekker in hotel overnachten. Emmeloord sla ik over want Carolien vindt de extra juryhokjes in de buitenbanen altijd zo vreselijk eng dat ik haar niet normaal kan rondsturen daar, die slaan we dus over.
Van deelnemers kregen we helaas vaak te horen dat ze het losrijden op gras storend vonden en dat er geen stallen waren. Daarom zijn we gaan uitkijken naar andere mogelijkheden en proberen we dit jaar Houten eens voor de CK.
En natuurlijk zijn Dunla en ik ook weer van de partij!
In ieder geval Exloo en Emmeloord en misschien Houten in september. We gaan in de training even kijken hoe we die nieuwe M1 proeven rond gereden kregen en anders blijven we voorlopig nog even L2 starten en thuis flink oefenen op de M1
Wij komen natuurlijk ook.. dit jaar naar Emmeloord Heeze en Houten. Ik met Dwayne Z2 ; king Z1 , Axel M1 en kaatje en/of Lilly B onderling. Maurice met Dwayne nog lekker L2 onderling.. we hebben er weer zin in !!
Hier uiteraard ook weer van de partij, hoewel we wel drastisch minder starten en waarschijnlijk alleen Emmeloord en de finale meepakken. maar heb er wel ontzettend veel zin in
cp112
Geplaatst: 12-03-16 12:02
Hopelijk kan ik ergens ook weer een wedstrijdje meerijden.
Ik hoop op zondag Exloo. Waarschijnlijk wel even onderling on er weer in te komen