Ik zoek Familie van mijn paard, en de vorige eigen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Ik zoek Familie van mijn paard, en de vorige eigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 22:08

Hallo allemaal,

Mijn zus en ik zijn sinds 1 januari de trotse eigenaren van een hele lieve E-pony genaamd Niarda. Haha! Nou hebben wij wel enige informatie kunnen vinden op internet over haar vader genaamd Neron, een zeer goede en bekende NPA hengst maar wij zijn nog steeds op zoek naar informatie over haar moeder.....We weten dat ze Amber heet en is ingeschreven bij het HBR (nr. 921372*86 Stb) verder weten we helemaal nix!!!! en dat zouden we wel graag willen!! *LOL*

ook zouden wij graag willen weten waar Niarda zelf vandaan komt...wij hebben haar van de manege waar we zelf rijden gekocht maar waar ze daarvoor vandaan komt weten we niet.....

en dan zijn we ook nog op zoek naar foto's van broertjes en of zusjes van Niarda.....
Cheese!
Dus weet je iets of ken je iemand die iets weet??
Reageer dan alsjeblieft...of heb je foto's??? dan kun je ze mailen naar me....

tijgetjecrista@hotmail.com

gr. Crista

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 22:11

Info over de merrie kun je misschien bij het NRPS krijgen, maar aan de afkorting te zijn is het een hulpboekmerrie Daar zal dus geen afstamming van bekend zijn(had anders ook wel op het papier gestaan)

Als het goed is staat op het papier de fokker, die zou je eens kunnen benaderen voor meer informatie