Anton 201320085

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EmmApollo

Anton 201320085

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 21:48

Hallo,

ik ben opzoek naar meer info over mijn pony Anton 201320085, zo heet hij op papier.
Hij is ingeschreven in het Irish Cob Stamboek en is afkomstig uit Nederland. Omdat hier zoveel Nederlanders zijn, is dit mijn enige hoop... Ik heb ookal een mailtje gestuurd naar de ICS (Irish Cob Society) maar er is geen antwoord op gekomen. Via zijn chip ben ik er ook 100% zeker van dat hij daar ingeschreven is. Ik heb vandaag nog een mail gestuurd, in de goop op een antwoord..
Ik heb geen info over zijn fokker... Maar zou graag meer te weten komen, kan iemand me helpen?
Is er toevallig iemand die denkt hem te kennen? Hij is nu 6 jaar.

Je zou me er echt enorm mee helpen!

Afbeelding

Afbeelding

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:03

In zijn paspoort zou normaal zijn vorige eigenaar en/of zijn fokker horen te staan.
Van zijn inentings lijst kan je achterhalen welke dierenartsen de inentingen hebben gedaan, en daardoor achter komen welke dorp hij afkomst is. Je zou de DA kunnen contacteren om na te gaan of hij misschien meer informatie over je pony heeft.

Vermoedelijk heeft de nummer achter zijn naam iets met zijn stamboek inschrijvings nummer te maken.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:29

Als ik het zo zie is het geen irish cob of een crossbred. Het kan zijn dat ics alleen het paspoort uitgegeven heeft maar niet opgenomen in het stamboek is. Hoop dat je antwoord krijgt, weet dat ze altijd erg druk zijn en antwoord wat langer kan duren.
Laatst bijgewerkt door Tinkermuts op 19-02-16 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinkermuts

Re: Anton 201320085

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:33

Heb even op de Online stambonen gekeken, daar staat ie niet tussen dus alleen paspoort voor uitgegeven.