Ze is op dit moment 8 maanden drachtig van Forty (v.UB40 x Contango) Deze hengst is vorigt jaar goedgekeurd bij het NRPS . Ze is gedekt op 25 mei dus officieel is ze maandag op de 8 maand.
Dit is het eerste veulen van Abby dus extra spannend
Abby is M1 dressuur en wordt dit jaar 10. De merrie os zelf ingeschreven bij het KWPN , maar het veulen wordt wss ingeschreven bij het NRPS
Dit is de eerste jaargang van deze hengst
De kleurberekeningen
87.89% - Bay
6.25% - Red (Chestnut/Sorrel)
5.86% - Black
Stiekem hoop ik zelf op een zwarte hengst met twee witte achterbenen. Kans is alleen zo klein
. We houden het veulen zelf voor later wedstrijden mee te rijden. Als het een erg mooie hengst is willen we er mee naar de hengstenkeuring gaan.We verwachten rond dezelfde tijd een fries veulen , hier maak ik geen topic van. Dit is een paard dat ik van iemand rijd en de eigenaar zal dat wel niet zo grappig vinden denk ik en ik vind het ook niet zo nodig. Ik zal wel melden wanneer die geboren is. Leek me wel even leuk

Abby

Deze heb ik net gemaakt, niet heel duidelijk ik weet het

En haar uier , die was vies dus hebben we even gewassen. Dit laat ze alleen niet toe dus is niet helemaal gelukt
Je ziet wel verandering. Spenen staan al wat uit elkaarhttp://www.imageupload.co.uk/images/201 ... d2066b.jpg
Dit was 2 weken terug , wat duidelijker

En de vader , Forty. Niet mijn fotos , credits gaan naar de fotograaf!

Zou het leuk vinden dat er volgers komen en natuurlijk veel gokjes
. En mams mag er ook zeker wezen! Even uit nieuwsgierigheid hoor, wat was voor jullie de voornaamste reden om voor deze hengst te kiezen? Naast zijn looks natuurlijk!

. Ze krijgt een mooi buikje hoor!
dankjullie wel
dit jaar weer een kans
Op de foto zie je t niet he goed moet ik zeggen