Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Zo kun je ook lezen of het paard volgens zijn pedigree heet of koel in de kop is, lastig in de mond, werkwillige nakomelingen geeft of paarden die je beter niet voor een amateur koopt, hard beenwerk, tekortkomingen in het exterieur, een leuk basissportpaard of veel nakomelingen voor het hogere werk,...
Het is geen vaste regel, maar het geeft wel een indicatie.
Nynke0809 schreef:de kans is kleiner zeg je . maar ik heb een florencioxrubiquilxjazz die met gemak over 1.25 komt ! we willen volgend jaar zelfs eventing starten
Desiree schreef:Nynke0809 schreef:de kans is kleiner zeg je . maar ik heb een florencioxrubiquilxjazz die met gemak over 1.25 komt ! we willen volgend jaar zelfs eventing starten
Het bestaat. Net als Vira, de Jazzmerrie van Elaine Pen.
En dat is de reden dat je het paard zelf moet proberen. Het moet klikken, goed aanvoelen. Niet zeggen `ik wil geen vos` of `ik wil geen merrie`, of `moet van een springhengst zijn`. Er zijn te veel uitzonderingen.
Desiree schreef:Nynke0809 schreef:de kans is kleiner zeg je . maar ik heb een florencioxrubiquilxjazz die met gemak over 1.25 komt ! we willen volgend jaar zelfs eventing starten
Het bestaat. Net als Vira, de Jazzmerrie van Elaine Pen.