Pas de Panique van de Winning

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

picaslover

Pas de Panique van de Winning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 23:37

Hooi iedereen,

Het is lang geleden dat ik nog eens een topicje geopend heb. Dus bij deze ;).
Ik ben sinds begin juli meter van de superknappe hengstenveulen. Was jammer genoeg niet in het land met de geboorte maar heb mijn tijd nadien genoeg in kunnen halen. En wat is die knap geworden :D hadden een zwart hengstenveulen met 4 witte sokken en een bles besteld, achja enkel de kleur klopte niet volledig maar dat maakt hem niet minder leuk!!

naam: Pas de Panique van de Winning
Moeder: Happy Girl van de Winning
Vader: Bonaventuro van de Kempenhoeve

Moeder:
Afbeelding

Vader:
Afbeelding

Hier was hij enkele minuten oud en nog helemaal in de kreukeltjes
Afbeelding

Afbeelding

Na enkele dagen had hij zijn Casanova blik al!
Afbeelding

Afbeelding

Mama pesten hoort er natuurlijk ook bij, hierna wisten we dat we voor hem een vriendje moesten vinden met evenveel karakter
Afbeelding

Toen ik in augustus terug was in België natuurlijk meteen met de camera naar de kleine spruit, hij was nog fotogeniek ook!! :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu, bijna 6 maanden later en hij is SUPER flink, loopt mee aan het halster, mooi vaststaan, DA, hoefsmid, paraplu's, zeilen, quads naast de wei, noem het maar, hij heeft zijn naam niet gestolen, vind alles was best en is gewoon de liefste :p hoop dat er wel een beetje meer pit in komt binnenkort maar voorlopig is hij perfect hoe hij is. Hij is dan wel niet van mij maar wat geniet ik van dit knappe mannetje!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als laatste hebben we op stal de leuke mogelijkheid om een 3-geslacht op de foto te zetten!! Zoon, Moeder, Grootmoeder. En al zeg ik het zelf je ziet wel een beetje dat ze familie zijn!! Panique heeft bijna net dezelfde bles als zijn grootmoeder!
Afbeelding

Bedankt voor het kijken naar deze knappe vent!!
En tot de volgende keer

Anoniem

Re: Pas de Panique van de Winning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:05

Wat een leukerd zeg, en nu al zo braaf. Kan ook niet anders met zo'n naam natuurlijk :)
Ik vind zijn papa ook wel een heel knap paard <3

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:18

knap veulen!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 08:08

Wat een knap veulen zeg!!