Zoals de topictitel al doet vermoeden, ben ik dus op zoek naar een plek waar ik een keertje een IJslander, of ander gangenpaard zou kunnen uitproberen.
Ik kom zelf uit de westernwereld, maar ben begin dit jaar erg vervelend gevallen. Helaas heb ik nu, bijna een jaar later, nog steeds erg veel last van mijn rug. Ik rij nog steeds wel, maar merk dat als ik veel galoppeer, of draaf, dat ik daar toch wel de prijs voor betaal doordat ik dagenlang het nog voel.
Een gangenpaard en met name een IJslander, aangezien ik zelf niet zo groot ben (1.60), is iets wat ik al langere tijd overweeg en nu toch echt wil gaan proberen. Ik had in oktober al contact gehad met Fra Skoti, maar toen konden we geen datum vinden en helaas kreeg ik net een berichtje dat al hun lesdagen voor de komende tijd ook al vol zitten.
Wel heb ik de komende 1,5 maand "vakantie" en zou ik nu echt ontzettend graag willen kijken of een IJslander bij mij zou kunnen passen en hoe het aanvoelt om op een gangenpaard te rijden. Ik woon in Amsterdam Nieuw West en rijd af en toe op Stal Wennekers in Aalsmeer. Oorspronkelijk kom ik uit de bollenstreek en ben daar ook nog regelmatig. Ik heb een auto tot mijn beschikking.
Mijn vraag aan jullie.. Weten jullie een plekje waar ik een keertje kennis zou kunnen maken met een IJslander, of ander gangenpaard? Iemand waar ik een keer wat vragen zou mogen stellen en misschien zou mogen uitproberen?
Mochten jullie vragen aan mij hebben, stel ze gerust. Mijn profiel is al heel lang niet meer up to date, excuses, die staat ook nog in de planning voor de komende vakantie