Hij heeft een tijd bij stal Brouwer gestaan, maar daar schijnt hij ook weer weg te zijn. Gezien zijn karakter en het feit dat er weinig vraag naar hem was ga ik er vanuit dat hij niet meer terug de dekdienst in komt. Maar ik kan me vergissen...
LadyFiesta
Geplaatst: 09-12-15 22:44
In maart heb ik aan A.d V.alk gevraagd of hij ter beschikking is of komt, het antwoord was toen bondig: sorry, hij staat niet ter dekking. Geen idee waar hij nu staat en of hij in 2016 wel beschikbaar komt. Bij Brouwer is hij al een tijd weg.
Carri
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-15 22:58
Weet er iemand van jullie of er diepvriessperma van Connaisseur (Con Amore x Donnerhall) te verkrijgen is?
Tuschinski was voor de sport chemisch gecastreerd maar verviel in een blessure... Het was de bedoeling terug te gaan dekken maar ze kregen het niet in orde.... Misschien voor 2016 wel!? Ad valk even bellen!
Wil je er mee gaan dekken met tuschinski? Misschien is het een beter idee de juiste hengst bij je merrie te zoeken ipv 1 die je mooi vind Je kan bv een nieuw topic openen met goede stand foto s van de merrie evt met bewegings beelden De goede punten van de merrie en de punten die je graag verbeterd ziet worden