Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LisaFaded schreef:Jemig, vervelend dat de da morgen pas kan komen. Maken ze het allebei verder goed?
Zoe_97 schreef:kan je geen andere dierenarts bellen? lijkt me erg belangrijk dat hier een DA naar komt kijken, misschien is er wel wat aan de hand met het veulen wat je op het eerste oog niet kan zien. Ik zou het veulen ook proberen een jasje aan te doen zodat het zeker warm blijft.
speedfiets_2 schreef:Kan dat merrie en hengst bloedgroepen hebben die niet samen kunnen en als het veulen de hengst zijn bloedgroep heeft kan e merrie antilichamen hebben tegen het veulen en het verwerpen
RianneH schreef:Het veulen is verworpen en leeft dus niet meer. Sowieso is 6 maanden dracht niet levensvatbaar als een paard 11 maand hoort te dragen
speedfiets_2 schreef:Kan dat merrie en hengst bloedgroepen hebben die niet samen kunnen en als het veulen de hengst zijn bloedgroep heeft kan e merrie antilichamen hebben tegen het veulen en het verwerpen
Je doelt op Rhesus zoals bij mensen? Want verwerpen door bloedgroepen heb ik bij paarden nog nooit van gehoord. Wel dat paarden veel meer bloedgroepen hebben dan wij mensen.
RianneH schreef:Het veulen is verworpen en leeft dus niet meer. Sowieso is 6 maanden dracht niet levensvatbaar als een paard 11 maand hoort te dragen
Je doelt op Rhesus zoals bij mensen? Want verwerpen door bloedgroepen heb ik bij paarden nog nooit van gehoord. Wel dat paarden veel meer bloedgroepen hebben dan wij mensen.
Lowara schreef:Ik wil net zegge , met 6 maand zal het veulen wel redelijk snel zijn overleden lijkt mij?
Ts: onwijs veel sterkte met dit verlies, wat ontzettend balen! Hopelijk komt de da erachter waarom je merrie verworpen heeft.