Geboortemelder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leoniieke90

Geboortemelder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 10:15

Mijn merrie is eind april uitgerekend van haar eerste veulen. Dit wil ik natuurlijk niet missen en daarom wil ik graag een geboortemelder gebruiken. Nu zijn die dingen nieuw nogal prijzig en worden ze tweedehands weinig aangeboden. Is er hier op bokt misschien iemand die zijn geboortemelder verhuurt? Of iemand die deze zou willen huren indien ik besluit er 1 aan te schaffen?

Anoniem

Re: Geboortemelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:20

Volgens mij kan je ze bij de divoza huren.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:50

Ik wil de mijne wel verkopen. Ik ben gestopt met de fokkerij. Mijn fokmerrie is 27 en ik heb er geen nakomelingen van over gehouden om de fokkerij door te zetten.

Het is een robor voor aan het halster. Er moet een simcard in, dan belt hij de nummers die er in staan. Werkt perfect; heb geen geboorte gemist, wel eens vals alarm, maar ook niet heel vaak.

Ik heb hem voor 6 bevallingen gebruikt.

Bij belangstelling graag PB.
Laatst bijgewerkt door Lante op 25-11-15 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:51

Ik verhuur die van mij per week 25 euro. De eerste week betaal je volledig en daarna per halve week. Bij voorbeeld je brengt hem terug op de tiende dag, dan betaal je 37,50. Je krijgt een huurcontractje en ik wil even je legitimatie zien.
Ik woon niet heel ver bij je vandaag ( 45 minuten).

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:57

Ik heb er 1 te koop. Een singelmelder. Als je meer info wil stuur maar een PB!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:47

ter informatie: ik heb zowel een halster geboorte melder als een aan een singel. Beide goede ervaringen mee, echter de merrie moet dan wel volgens het boekje plat gaan liggen. Indien dat zo is zijn deze geschikt. Maar welke type je ook zult gebruiken, een melder is een hulpmiddel naast het waken.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 13:31

Ja, ik had de camera er ook altijd nog bij aan. Maar heb altijd netjes telefoon gehad van de birth alarm.

Mijn birth alarm is echter al verkocht... dat ging snel.