Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fro schreef:Geen ervaring (denk vrij weinig mensen).
Maar waarom spreekt juist deze merrie (Kruising) jou zo aan?
Wat is je doel/wat wil je er mee?
Denk persoonlijk niet dat dit later voor problemen gaat zorgen. Het is gewoon een aparte kruising maar wanneer gezond zou ze gewoon als een normaal paard/pony functioneren. Maar je weet gewoon niet hoe ze uiteindelijk uitgroeid en dat zou misschien voor het doel wat je hebt kunnen tegenvallen.
Ik heb er eerder een voorbij zien komen en dat is uiteindelijk een D pony geworden. Cayenne schreef:Qua verhoudingen zijn ze vaak niet mooi. Groot hoofd, lange benen, kort lijfje. Het is het allemaal meestal net niet.
Ken er een met lang lijf, lange benen en korte nek. Die moet als een giraffe staan om te grazen. Ik snap niet waarom mensen daar moedwillig voor kiezen.
Het was een ongelukje van de vorige eigenaar.. De hengst is losgebroken. Ze hadden niet gedacht dat 'ie op de shet zou springen, maar enige tijd later zagen ze dat de shet wel aardig 'dik' werd. Toen werd het duidelijk wat er was gebeurd haha! Dees schreef:Als je er mee wil fokken, weet dan dat je geen enkel aanknopingspunt heb om verwachtingen te mogen hebben. Zo'n merrie zal gaan strooien met eigenschappen.
Ik zou er zelf dus nooit mee gaan fokken, ook niet voor 'de leuk'