Na een emotionele tijd waarin ik na een maand mijn eerste eigen paard moest laten inslapen, werd het tijd voor wat meer geluk in mijn leven. Het was heel dubbel maar ik kon er niet om heen.. een leven zonder paard kon écht niet!
Per toeval kwam ik terecht bij dit kleine tinkermeisje genaamd Chilaili

Wat was ze knap! Dus gelijk zo snel mogelijk langs gegaan en mijn gevoel klopte, er was een klik!
Het voelde onwijs dubbel.. maar toch werd ik weer een beetje verliefd.
Ze was toen ik haar voor het eerst zag nog maar 4 maanden oud. Samen met de fokker hadden we afgesproken dat ze pas met 6 maanden bij de moeder we ging. Ik moest nog 2 maanden wachten! Twee hele lange maanden.. 26 september 2015 was de dag, ze werd gebracht door de fokker! Ik was als een klein kind zo blij. Daar was ze eindelijk.. mijn eigen kleine tinker kind. nu zijn we bijna 2 maanden verder en er gaat geen dag voorbij dat ik niet om haar moet lachen. Ze is vreselijk aan het peuter-puberen maar we genieten nog elke dag. Wat een heerlijke stoere baby
. Genoeg gepraat, tijd voor wat foto's van deze inmiddels 8 maanden oude knapperd!
(Voor de kenners: Cheyenne x Kachmir from Snowville)

De eerste ontmoeting, wat was ze leuk!!

Na een paar weken natuurlijk opnieuw langs om lekker te kussen

Samen met mama

Eerste dag bij mij

Fotomodel!

En toen kon het genieten beginnen.. wat een heerlijk veulen!

Samen wandelen

Lekker kussen met oma!

We staan op een stal vlak naast de Amsterdamse waterleidingduinen dus we maken geregeld samen wandelingen om de hertjes te bekijken
Deze foto is alweer een maand geleden.. 
Zo ook vandaag.. Samen met haar knappe zwarte bodyguars liep ze als een trotse prinses door de duinen

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet van deze knapperd geniet! Ze groeit als een dolle, is nergens bang voor en een onwijze knuffel
Een tikkeltje eigenwijs is ze wel maar ach, daar ben je een peuter voor toch!Ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van mijn kleine muppet!
Liefs Geeske en Chilaili