[TI] Kent iemand Cody van de Tukker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kent iemand Cody van de Tukker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 13:59

Hallo! Ik zag laatst een prachtige Tinker op de cover van een Penny, was meteen verliefd :') In het blad stond dat hij officieel ''Cody van de Tukker'' heette. Kent iemand hem? Zal proberen een foto van de cover te plaatsen.

Afbeelding

Afbeelding

marley93

Re: Kent iemand Cody van de Tukker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:12

Wat een knap paard!
Ik ken hem niet, maar hij doet me wel denken aan stripjes over een tinker en een jongen die gebaseerd waren op een echte tinker. Weet niet meer of die nu voor Penny of Hoefslag Junior waren.
Ben nu wel nieuwsgierig, dus ik volg even. ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:17

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:43

Die hebben heel veel paarden geïmporteerd, maar hij zou dan daar vandaan komen inderdaad.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:56

Ik fotografeer voor Penny en kan hierbij bevestigen dat dit paard inderdaad op manege van Poelenburgh staat :j eigenaresse is een particulier en ken haar naam helaas niet.

Coverfoto's worden overigens gemaakt door het hele land dus eigenlijk toevallig dat hij op deze manege staat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:31

MamaMiesje schreef:
Ik vermoed zomaar dat hij hier vandaan komt? --> http://www.tukkerij.nl/home/

Ja, dat had ik ook al ontdekt. Had zelfs een mailtje gedaan (was al een tijd geleden) maar nooit iets terug gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:32

Lipydo schreef:
Ik fotografeer voor Penny en kan hierbij bevestigen dat dit paard inderdaad op manege van Poelenburgh staat :j eigenaresse is een particulier en ken haar naam helaas niet.

Coverfoto's worden overigens gemaakt door het hele land dus eigenlijk toevallig dat hij op deze manege staat :P

Oh wauw, lijkt me zo'n gave baan <3 Maar er staan ook vaak foto's op van Bob Langrish, ook zo'n goede fotograaf.

patrick1994Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 13:33

Lipydo schreef:

Lijkt me wel onwijs leuke baan om voor een blad als Penny te mogen fotograferen!