Kan iemand mij helpen met het uitpluizen van de stamboom van dit paard?
http://www.allbreedpedigree.com/misty+sugar+hawk
Ze heeft wat grote namen 3 generaties verder zitten... Smoke N Midnite Hawk, Hollywood Jac 86, De Sandman (zoon van Colonel Freckles), kleinzoon van Peppy San Badger, kleindochter van Smart Chic Olena. Allemaal mooie namen, maar vrij ver in de stamboom. Over de ouders en grootouders kan ik niets vinden, deels ook omdat ze in Frankrijk gefokt is (Enbraye Farm) en ik geen Frans kan. De verkoper vertelde dat de vader (nog) niet geshowd wordt en dat de moeder alleen een beetje baby's staat te maken in de wei.
Aangezien ik toch wel ambitie heb om te gaan showen in de reining, cutting en working cowhorse zou ik graag jullie kennis en mening hierover horen. De lijnen zitten er immers wel in en dat de ouders (nog) niet geshowd zijn zegt niet dat ze geen talent hebben. Ik hoef overigens niet in de top te komen met showen, maar wil wel een beetje leuk meekomen. De verkoper zegt zelf dat dit veulen aanleg lijkt te hebben voor reining en voor haar kleinschalige fokkerij (recreatie westernpaarden) teveel bloed heeft. Vandaar dat ze te koop staat. Vind haar zelf iig wel goed gebouwd voor een reiningpaard
helemaal mee eens. Ze wordt veel geadverteerd, en niet verkocht. Ben dr nl al op verschillende sites tegengekomen, oa meerdere FB pagina's. 
) Als ik je meer info moet doorsturen pb je maar even