Ik mocht zo de eerste week al heerlijk op de onkruid weide. Hier waren veel mooie bloempjes!

Maar ik mocht ook mee naar Dilys haar grote huisje, wat heeft zij een groot hooirek!

Ook moest ik met baasje mee gaan wandelen, pff wat was dat saai!

Zelfs de grote paarden die aan de andere kant stonden wouden niet hallo kwamen zeggen

Baas kreeg het gekke idee om mijn leuke haar plat te kammen, wat leek ik ineenkeer zo braaf!

Maar ik kan ook nog leuk kijken hoor!

Helaas ben ik tegen de winter een beetje ziekjes, ik heb samen met zus marley veel mogen slapen in mijn lekkere warme stalletje terwijl ik een wintervachtje kreeg.
toen ik wat beter was mocht ik terug mee gaan wandelen met baasje. Nu vind ik gaan wandelen al veel leuker en zet ik mijn beste beentje voor!

stiekem ben ik ook een heel nieuwsgierig veulentje die graag alles eens goed bekijkt.

ook eet ik heel veel hooi zodat ik een mooi groot paardje kan worden zoals mijn zusjes en mama.

Stiekem ben ik nog steeds een verassing voor mijn baasje! ze weet nog altijd niet welke kleur ik heb. Ik krijg namelijk mooie zilvere haartjes aan de binnenkant van mijn staart.

Ook trainen met grote zus Marley vind ik super stoer! kijk mij maar eens rennen achter haar aan!
https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=5628EF97
Zo dat was het weer! Nu ga ik nog wat lekkere hooitjes knabbelen en wie weet wacht er vanavond wel een lekkere slobber op mij in mijn stalletje