Landwind II B x Adios x...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Landwind II B x Adios x...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 19:45

Ik had hier Indoctro x Rigoletto al een vraag gesteld over een bepaalde afstamming.. Maar ik heb nu ook de afstammelingen op kopie gehad van het andere paard dat ik rij.
Deze is een Landwind II B x Adios x Amor x Nor King
Kan iemand mij vertellen hoe deze combi is? En iets meer over de hengsten?

Alvast bedankt! Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:19

Bel Zwartjens in Raalte maar, daar hebben beide hengsten gestaan.
Ik ken een aantal landwinden en dat zijn wel fijne paarden, wel vlug, geen dooie dienders maar niet lastig. Hmmm, die combi die je noemt... Hoe heet de fokker? Denk nl. dat ik het betreffende paard misschien wel ken...

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 20:59

Hij is ook absoluut geen dooie diender Haha! Hij test gewoon regelmatig of je nog wel met je aandacht bij hem bent..

Ik weet helaas niet hoe de fokker heet (heb papier pag 2 t/m 5 waar dat vast op 1 staat). Maar ze hadden het erover dat hij uit Losser (Overijssel) kwam waar ze hem dus vandaan hadden (in een niet al te beste staat), dus ik weet niet of je hem kent?

Homerup

Berichten: 102
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:36

Landwind

More Landwind information pending. Some of his notable offspring include Jakobijn St Hubert, (1) BK Gesves 97 four year old horses, Icamoy St Hubert, (4) Classic Cycle 97, five year old horses, Idole du château, (10)Classic Cycle 97, five year old horses, Huribelle de Laubert, (4) Classic Cycle 97, six year old horses, Gabriella St Hubert, (2) Classic Cycle 97, seven year old horses, Joyau d'Hof ten Bos, (1) 10/10 Cyclus 97 / four year old horses.



Lombard Landgraf I Ladykiller xx
Warthburg
Gessy Ramino
Laterna
Murina Furioso II Furioso xx
Dame de Rameville
Rubina Rubin
Fara

1983 brown 16.3-hand Belgian

Approved for: sBs

Stallion Performance Test

Overall score

Dressage score

Jumping score

goetjes Claudia ik weet niet of dit hem is!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:52

ik heb ook een afstammeling van landwind II B en ze rijdt prima. maar de hengst staat niet meer in raalte ik heb daar laats ook een email heen gestuurd om infomatie te vragen over de hengst maar ze hadden alleen foto's voor mij. de hengst staat nu ergens in duitsland. vind ik wel jammer want ik had hem graag een keer willen opzoeken. dus het heeft geen nut als je daar heen belt. maar landwind is een hele mooie hengst kan goed dressuren en springen.