Allereerst leuk dat je een kijkje komt nemen!
Somminge mensen zullen mij nog kennen van Arko
- [JITP] Eerste keer JITP Arko (v. Arachon) - [KS-ITP] Pff, alweer een paar maandjes voorbij.. Arko (v.Arachon) - [KS-ITP] Met dikke billen, lekker eigenwijs knallen we Arko op KS-ITP - [KS-ITP] Arko nog even hengst (v. Arachon) - [KS-ITP] Oei ik groei... "Arko" - [ITP] Mijn allerbeste maatjes, Dankje wel BacSan Fotografie - [ITP] Tinker Mallow en Haflingers Sientje en Arko in de sneeuw - [ITP] Haflinger Arko, Bijna twenter af!
(ik doe liever geen uitspraken hoe en waarom!)
Gaan we morgen opnieuw beginnen aan onze nieuwe projectjes!
Allereerst de Merrie:
De Merrie zal vanaf nu door het leven gaan als Damira! Ze is een kruising Haflinger x Quarter (voor zo ver wij weten) en lijkt te gaan schimmelen of richting de stekelharige (donker)vos te gaan. Ze heeft duidelijk witte/grijze haren op het hoofd en rond de ogen, ook zijn haar manen grijs! Haar voetjes lijken vooral achter echt wit te zijn, maar of dat ook zo is weten we nog niet.
En dan de Hengst:
De hengst zal voortaan Sytze heten. (Vernoeming naar mijn vriend
) Dit is een volle haflinger van de hengst Macho van de bosrand. Hij is gewoon een volle haf (zonder papier).Voorlopig mag de hengst gewoon bij de kudde in lopen en tegen de tijd dat het zo ver is, wordt hij gecastreerd.
En dan nu de foto's!!

Oh we gaan ze trouwens morgen ophalen!

, prachtig stel!
hij is nu +/- 5 maanden.

(Was de foto toen ze bij ons aan kwam)