wij zoeken evy uit de hoeve vos shetlander van goldstar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horserider

wij zoeken evy uit de hoeve vos shetlander van goldstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 17:57

Hallo

hopelijk vinden wij ons zelf gefokte shetlander via dit bericht. We zijn erg benieuwd hoe het met haar gaat. Evy uit de hoeve is van goldstar vd beatrixlaan moeder pauline uit de hoeve, ze is een vos uit 2011 en zal in de kleine of middenmaat vallen.

Het zou leuk zijn als iemand denkt hé die pony ken ik. Mail me dan!

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:36

Ik ken een Evy, maar ik weet niet of het degene is die je zoekt...
Ze heeft ontzettend last van schimmel nu (de Evy die ik ken).
Ze is een zeer kleine Shetlander met een super karakter, alleen heel erg dominant over eten.
Ik weet niks over haar herkomst, leeftijd ect.

Ik heb wel een aantal foto's. Hier eentje.
Afbeelding

Ze is niet van mij, maar is cadeau gedaan van een bedrijf naar een camping waar mijn vader staat.
Als je het gevoel heb dat je d'r herkent mag je me natuurlijk terug een berichtje sturen.
Ik hoop zo veel mogelijk informatie te kunnen geven als de Evy die u bedoelt ook echt daadwerkelijk de Evy is die ik ken.

horserider

Re: wij zoeken evy uit de hoeve vos shetlander van goldstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:13

Hoi Jessica!

Wat fijn dat je reageert! Dankjewel! Het is moeilijk te zeggen of t 'onze' evy is. .. Ze is als jaarling weg gegaan. Mocht je nu toch navraag kunnen doen via gegevens uit haar paspoort dan hoor ik het graag!helemaal vos is ze in ieder geval! Volgens mij hadden haar manen en staart lichter moeten zijn. Ik zal eens kijken of ik wat foto's van toen kan vinden.

Ik hoor van je. Dankjewel in ieder geval!

Gr kelly

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:20

Ik zal kijken of ik morgen meer foto's kan vinden van haar die ik gemaakt heb het afgelopen jaar. (Ze staat er al langer, maar sinds een jaar kom ik standaard altijd even kijken bij haar)
Informatie bij de verzorger ga ik niet krijgen denk ik zo. Hij geeft weinig tot niet om zijn dieren en heeft ook weinig kennis van dieren.

Ik hoop dat ik u verder kan helpen met foto's en zal kijken wat ik voor u kan doen!

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:41

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De heeft niet echt aftekeningen, maar heeft wel enkele witte haartjes op haar hoofdje. Ook heeft ze een best donkere staart (zie foto) meer echte kenmerken weet ik niet echt te noemen aan haar uiterlijk waarvan je echt kan zeggen 'ja, dat is d'r!'. Dit zijn een aantal van de duidelijke foto's die ik heb van haar.

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:43

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog een aantal scherpe foto's van mijn camera. (dit is zo'n 1,5 a 2 maanden geleden)