Ik ben even benieuwd wat jullie vinden van het volgende. ( Het is vast al eens los besproken in een topic.)
Sinds een tijdje rijdt ik af en toe een wedstrijd met mijn fjorden dame.
Ook bb springen tussen de 'groooote' paarden.
Nu gaat dat mijn topper ontzettend makkelijk af, komt vaker foutloos rond dan sommige KWPN'ers. (nanana)
Toch ben ik wel benieuwd hoe jullie de sfeer op een wedstrijd vinden als jullie met je koudbloed aankomen hupsen.
Ik krijg namelijk vaak vragende blikken, ( ben je hier soms verkeerd), valse blikken.
Tijdens een parcours stonden er mensen van een niet nader te noemen organisatie in het midden te lachen tijdens mijn beurt. ( kon duidelijk op het filmpje zien dat het om mij ging)
Nu zal dat mij ontzettend aan mijn reet roesten, ze lachen maar een eind weg.( lekker professioneel jongens, chappau!)
meestal wel lage (stijl)punten incasseren, want ja.... juryleden willen gooien wat ''moois'' zien.
Maar soms wordt ik wel eens moe van het constant moeten bewijzen, terwijl dat helemaal niet zo hoort te zijn.
Waarom altijd standaard hoge ogen gooien als je met een warmbloed binnen komt.
Wat is dat toch?
zucht.. vermoeiend.
Veel "vooroordelen" worden gecreëerd in de hoofden van de ruiters van die "koudbloeden".

Maar die blik veranderd niet of er een warmbloed of een boerenpaard voorbij komt... Maar die op het boerenpaard zal het wellicht persoonlijk nemen terwijl ie op die warmbloed er niet eens op let.