Voor de nieuwe website van het NSvT ben ik op zoek naar mensen die foto's gemaakt hebben , zodat ik deze in een link( website) kan verwijzen naar desbetreffende foto's
Heel wat links blijken niet meer te werken en om een volledig beeld te kunnen vormen , is het fijn we een goed aanbod van foto's te kunnen tonen
Het gaat om de volgende keuringen waar ik geen link van heb om naar te verwijzen:
Goede actie! Alleen denk ik dat het op de lange duur verstandiger is zelf een fotopagina aan te maken, waar de websitebeheerder (of een hulp of de fotograaf zelf) de foto's upload.
Dat vond ik bij www.gcdha.nl bijvoorbeeld praktisch. Die hebben dat gedaan via http://jalbum.net/nl/ Maar er zullen vast meer opties zijn.
De linken van alle uitslagen ga ik na Leusden ontvangen en dan worden ze werkend gemaakt. Ik ben momenteel bezig hetgeen wat aangeboden wordt aan foto's in linken achter de desbetreffende data te plaatsen. Na Leusden heb ik weer iets meer tijd
Nou Chantal knap gemaakt zeg! Ik ben zelf met een cursus webdesign begonnen via het NTI en ben helaas vastgelopen *slechte begeleiding van het NTI en lastige software* Als ik weer wat meer tijd heb wil ik het toch weer oppakken.
Welke software gebruik voor het maken van een website?
snowdon
Geplaatst: 11-09-15 11:14
Mag ik nog een tip geven? Ik zocht laatst het complete logo, dus inclusief tekst, en dat miste ik op de website. Ik zie het nu ook niet zo 123.
voorpagina ook 1: Deze foto veranderd per maand. Wanneer je kans wilt maken dat jouw Tinker op de voorpagina van deze website komt te staan , doe dan mee met de maandelijkse wedstrijd op de fun-pagina.