Probleem is dat iedere keer als ik er ben ze net gras hebben gekregen, en dan staan de met de konten naar ons toe en de koppen in de bult gras. Of ik kom net langs als het dutjes-tijd is, en opstaan doen we dan ook niet.
Vandaag vol goede moed een poging gedaan. Helaas was ik alleen, waardoor ik weer tegen een volgend probleem aan liep: volgens F 'n F heb ik honing aan mijn kont en daar moeten we bij in de buurt blijven.
Ik had dus de grootste moeite om hem op afstand te houden, laat staan dat ik er ook nog actie in kreeg.

Jeuh, toch nog een beetje actie.

Zijn vlekken zijn enorm gaaf aan het worden, van die echte "pauwenogen" krijgt hij, door zijn kleur lijkt het ook een blauwe rand. Komt niet helemaal uit op de foto zoals het in het echt is (zijn wit spat het scherm af als de zon erop schijnt
).
En hier is goed te zien hoe hard hij groeit. De hackney met 132 cm, hij is al net zo groot. En dat voor eentje die nu 3,5 maand oud is en een kleine E zal gaan worden. Ondertussen zit ie op het groeischema van een KWPN-er van dik boven die 170 cm.
Maar, alle veulens van Neon zijn van die kanonnen van veulens, hij is niet de eerste die deze maat heeft op deze leeftijd.

Zijn naam kunnen we wellicht ook maar beter bijstellen naar Flappie.

En zo zien de meeste foto's er dus uit.

Voor de nieuwschierigen onder ons die het nog niet weten, hij is een zoon van Don Cremello du Bois, uit mijn appaloosa merrie Neon Light (v. Kantjes Ronaldo).

.
Pas nu zijn zijn vlekken wat lichter aan het worden, toen hij gechipt en geschetst werd hadden ze ook vos panterbont opgeschreven. Vroeg gelukkig nog net op tijd welke kleur hij genoteerd had, want vos kan niet met een cremello als vader.