Hier was hij 2 uur oud. Mighty werd 3 weken te vroeg geboren en was super maar dan ook super klein. Maar o zo leuk was hij wel..

Hij had hele lieve witte vlekjes op zijn kont!!

Hij was zelfs zo inimini dat hij onder zijn moeder door kon lopen!! Toch op hoop van zegen en wat advies van de dierenarts hebben we doorgezet en ondanks zijn te vroege geboorte leek hij wel goed ontwikkeld!! Alles zat eraan hij had alleen een klein beetje minder weerstand en moest wat geholpen worden met voeding.

Ook had hij helaas een minder goede moeder die niet goed wist wat ze met haar eerste veulen aan moest, Ze vond het wel best en keek er weinig naar om.

Maar dat maakte hem wel zo stoer na 1 maand!! een kerngezond hengstje met een leuk karakter!! Toen was mama wel trots

Hij groeide en dronk super goed!! Helemaal niet mensschuw en ontzettend braaf. Maar het allerbelangrijkste nog super gezond.
Daarna bedacht meneer eens te gaan verkleuren........

Van een mooi vosje naar een koffie vos in minder dan 1 maand!!

En de witte vlekjes op zijn kont werden ook steeds groter!!

En nu is hij mijn grote stoere vent!!

En voelt hij zich super goed met Zijn mama en mijn arabiertje

Mighty is te koop voor het ultieme gouden huisje en ik weet zeker dat ze een super paard aan hem gaan krijgen!! Tot die tijd mag hij lekker blijven lopen en is hij Ons grote(kleine) vriendje!!