Kadillac Jack (Spielberg x Scandic) 2,5 maand oud

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lauraenabe

Kadillac Jack (Spielberg x Scandic) 2,5 maand oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 20:11

Het werd weer hoog tijd voor nieuwe foto's van Jack.
Hij groeit als kool en is momenteel misschien niet de knapste :o maar het blijft een heerlijk dier met attitude! <3

Jack doet het enorm goed. Hij vermaakt zich uitstekend in de kudde. Genoeg paarden om te kunnen pesten haha. Hij is inmiddels ruim 2,5 maand, erg brutaal en onwijs grappig. Ik geniet dagelijks bij het zien van deze eigenwijze kerel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Er hangt een sleutel hanger aan dit halster die eigenlijk bedoelt is om later aan zijn 'wedstrijdhalster' te maken. Ik vond het grappig om hem alvast aan dit halstertje te maken aangezien die deze alleen met foto's maken om heeft.

En vandaag had ik geprobeerd hem in de knotjes te zetten. Dat was al niet naar Jack zijn wens en toen moest die ook nog op stand staan tegen zijn wil. De standfoto's zijn dan ook niet erg fraai geworden :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zilvren strikjes erbij moet kunnen.

Mn knuffeltje <3
Afbeelding

mala26

Re: Kadillac Jack (Spielberg x Scandic) 2,5 maand oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:23

Wat een leuk hoofd heeft ie zeg! Hij is goed aan het groeien zo te zien, maakt je standfotos niet voordeliger op maar wel leuk voor later :D
Zit ie nou op een blaadje te kauwen op de foto 4de van onderen?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 21:09

Ik moet hem voor het mooie met zijn kont in een gat zetten haha. Maar ach het hoort bij het groeien.

Hij had daar inderdaad een blaadje te pakken.