We hebben een hele interessante pony hengst (vind ik dan...), goedgekeurd en alles. Gaat dus om de pony hengst in mijn profiel. Nu zijn we aan het overwegen om sperma van hem in te laten vriezen, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee (hij is namelijk te koop en zou dus graag de mogelijkheid willen hebben om hem in de toekomst nog te kunnen gebruiken voor merries).
Wie heeft dit wel en kan ons op weg helpen? Ongeveer een idee geven van de kosten en is t rendabel überhaupt? Graag wat rietjes voor eigen gebruik, maar ook voor andere. Wat zou een reële prijs zijn voor diepvries sperma van deze hengst?
Welke hoeveelheden moet je aan denken, heb je papieren voor nodig, enzovoorts? Ik heb er namelijk echt geen idee van! Naast dat ik graag zelf wat rietjes van de hengst wil, moet er natuurlijk ook de mogelijkheid zijn om papieren bij het stamboek aan kunnen vragen voor veulens.
Nou ja, beetje verwarrend zo... Maar hoop iemand te vinden die me op weg gaat kunnen helpen met het een en ander uit te zoeken!