Welke hengst vinden jullie bij deze merrie passen, ik vind het namelijk best wel moeilijk en ik ben benieuwd naar wat andere vinden. Ik heb nog geen hengsten in gedachten. Foto’s stuur ik graag via pb
Super paard in de omgang, nuchter en springt alles met veel techniek. Maar ze is in het parcours erg heet, dit zit natuurlijk in haar bloed. Dus een hengst die dit ook heeft en doorgeeft is niet van toepassing. Veulen word springgefokt. Het doel is om het veulen zelf te houden en uit te brengen dus ik wil graag dat het veulen ook rond de 1.67 word en een bruin/zwarte kleur heeft (dit is natuurlijk niet hoogste prioriteit). Het liefst een kwpn hengst met een goed karakter.
Kwa bloedlijn , is galoubet laudanum ramiro erg interresant....
En ik ken een fokker die deze bloedlijnen ook zeer interresant vind.
Zelf zou ik persoonlijk voor bigstar jr k gaan, bij zangersheide ggk, maar je kan ook kwpn papier dr bij krijgen.
Bigstar junior is een zoon van bigstar, uit de merrie krista, moeder van taloubet k ook een galoubet zoon en int springpaard. Krista is een polydor merrie helemaal duits gefokt.
Ik ken bigstar junior van voor zijn goedkeuring, ik heb em als 2 jarige in t echt gezien. Mooie dier , helemaal correct en hij is zwart bruin, en deze kleur fokt hij ook denk ik.
Taloubet ken ik ook, en heb em jaren geleden in t echt gezien, mooie correct dier, en heb dr veel mooie nakomelingen van gezien.
Dus kwa fokkerij van de moeder van bigstar junior zit t wel goed.
Je kan em altijd bigstar junior bekijken...of t wat voor je is!
Pleasure20
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-15 14:41
Is idd een mooie hengst, alle opties zijn open maar ik zet hem zeker op mijn lijstje! Weet je ook de prijs van de dekking? bedankt voor je reactie