Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anke schreef:Het is een Equine Passport. Van The Veteran Horse Society.
Dus geen paspoort zoals ik ze ken. Gewoon een papieren boekje.
karuna schreef:Ik had bij ons jonkie een engels lippizaner paspoort van de irish cob sociaty. Heb er nu een net nederlands stamboek paspoort bij. Ik had het geluk dat zijn geboortejaar verkeerd stond. Leonoor heeft me daarmee geholpen.
Wanneer er een verkeerde geboortedatum in stond had het paspoort teruggestuurd moeten worden naar LNSA met verzoek om geboortedatum aan te passen. NSvT is hiermee in overtreding. Paard had al een UELN! GCofOz schreef:karuna schreef:Ik had bij ons jonkie een engels lippizaner paspoort van de irish cob sociaty. Heb er nu een net nederlands stamboek paspoort bij. Ik had het geluk dat zijn geboortejaar verkeerd stond. Leonoor heeft me daarmee geholpen.
Ehh je had een paspoort afgegeven door de Lipizzaner National Studbook Association of Great Britain. Die zijn gemandateerd om paspoorten voor Gypsy Cobs af te geven. Heeft niets te maken met de Irish Cob SocietyWanneer er een verkeerde geboortedatum in stond had het paspoort teruggestuurd moeten worden naar LNSA met verzoek om geboortedatum aan te passen. NSvT is hiermee in overtreding. Paard had al een UELN!