Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(dat alles opeens stuk is bedoel ik dan, hé) Sammie schreef:Andere hengst uitkiezen van dat station? Je kan allicht aangeven dat je dan volgend jaar wél deze hengst wil gebruiken en dan met korting een andere hengst oid.
Dat ze niet reageren op je sms wil ik wel geloven, maar dat ze telefoon ook niet opnemen.. Dan zal er wat anders aan de hand zijn.
Ik vind het een beetje een prut excuus(dat alles opeens stuk is bedoel ik dan, hé)
Peterina schreef:Als de containers stuk zijn dan is ALLE opgeslagen dv rietjes verloren ... dus ook niet alleen van de door u gekozen hengst. Hiervoor is een erkend K.I. Station meestal verzekerd ....
Niet via telefoon of SMS ... mail sturen waarin chronologisch 'geschiedenis' staat vermeld. Meld ook dat je de gegevens van hun verzekering wil hebben. Deze mail moet je ook in brief zetten en AANGETEKEND sturen.
Alleen zo kan je ook je geld terug krijgen.
ceasario schreef:Gewoon ff de naam van het hengstenstation hier geven..want het lijkt een zeer onwaarschijnlijk verhaal.
.
en fokken al meer dan 25 jaar.
Ashley5760 schreef:Je hebt al betaald?!
Met wie heb je het geregeld eigenaar of station? Diegene voor het probleem spannen en kosten op proberen te verhalen.
En nooit van tevoren betalen.
1 oktober dragend = betalen (voor sperma)
Nog nooit anders meegemaakten fokken al meer dan 25 jaar.
Ashley5760 schreef:Je hebt al betaald?!
Met wie heb je het geregeld eigenaar of station? Diegene voor het probleem spannen en kosten op proberen te verhalen.
En nooit van tevoren betalen.
1 oktober dragend = betalen (voor sperma)
Nog nooit anders meegemaakten fokken al meer dan 25 jaar.
Wel jammer van de situatie, dat insemineren is maar een gedoe. chimello schreef:Nou van onze hengst krijgt niemand rietjes voor her betaald is. Vind het niet vreemd dat TS al betaald heeft.
TS, zou een ander dekstation geen optie zijn voor je? Weet niet waar je zit maar ons dekstation is best fijn, weet ook een goede DA die bij hem aan huis insemineert en alles aanwezig heeft. Mocht het nodig zijn. Maar ik denk dat je vast wel al alternatieven achter de hand hebtWel jammer van de situatie, dat insemineren is maar een gedoe.