Hee!!! Ik ben opzoek naar de eerst eigenaar van mij paard. Wat wij weten zij had een Apaloosa, volgens mij een hengst maar dat weet ik niet meer zeker en die heeft ze geruild tegen meggy/Foxy. In paspoort staat Foxy maar zij gaf der de naam meggy. Ze woonde toen in klarenbeek. Waarom wil ik haar vinden ik heb meggy nu een jaar en ben zo onwijs benieuwd of ze nog baby foto s of iets heeft. Eventueel te praten en haar te kunnen laten zien wat voor meid het is geworden. (Foto met meisje op meggy/Foxy haar rug is het meisje die ik zoek!!)
Eventueel Door sturen kan en echte belangrijke tips of ben je zelf kan je mijn appe 0621448883.
Bedankt !!
Happy16
Geplaatst: 11-06-15 21:43
Iets meer informatie is duidelijker, hier kan niemand wat mee. Wat voor ras, leeftijd, kleur, aftekeningen e.d. Een foto zou helemaal top zijn!
liannedp
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-15 22:35
Wie kent mijn haflingermerrie Foxy?
[ img ]
Ze is volgens haar paspoort 13 jaar oud. Geboren op 1 april 2002. Het paspoort is echter pas afgegeven op 17 november 2009 aan P. Kamphuis te Agelo Haar ouders zijn onbekend. Ik heb haar nu sinds mei 2013 en ben erg gek met haar. Ik zou het leuk vinden iets over haar verleden te weten te komen.
Nog een foto van haar [ img ]
Nog meer foto's: Bij de foto's staat de naam Meggy omdat degenen van wie ik haar gekocht heb haar deze naam hebben gegeven en ik haar zo ben blijven noemen. Volgens het paspoort heet ze Foxy.