Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ook omdat je een IJslander toch wel anders rijdt dan een ander paard
...of je daar nou voor een uurtje heen gaat..of een tijdje gaat werken...
Fellor schreef:Ik zat ook eerst te denken om eventueel een ijsje te nemen, maar vertrouwde deze actie niet helemaal. Had er geen goed gevoel bij...
Wind schreef:wacht even, als ik het goed begrijp betaal je de onderhoudskosten voor het veulen/paard, de kosten van het inrijden EN moet je ook nog eens een bedrag betalen aan de stoeterij als je hem na 10 jaar wil houden?
Irsa"]
[quote="Wind schreef:wacht even, als ik het goed begrijp betaal je de onderhoudskosten voor het veulen/paard, de kosten van het inrijden EN moet je ook nog eens een bedrag betalen aan de stoeterij als je hem na 10 jaar wil houden?
Citaat:Helemaal geen prachtaanbod! Zij fokken een veulentje, maar hebben er verder gen kosten aan. De nieuwe eigenaar denkt een gratis paard te hebben, maar betaald uiteindelijk waarschijnlijk veel meer dan wanneer hij een 'gewoon' ijslands veulen zou kopen (zijn ongeveer 1100 euro)... Kun je inderdaad beter een veulen kopen, of sparen voor een ingereden paard!
)
Ik heb vrienden wiens zoontje graag wilde leren ponyrijden naar daar doorverwezen, en zij zijn er wel super tevreden over. Dus misschien is dat iets voor jou, als je tenminste echt in IJslanders geïnteresseerd bent (en niet alleen maar op zoek naar een goedkoop paard, gezien een ander topic van jou op EA
niet slecht bedoeld hoor). PB me maar als je meer info wil!
) Maar nu komt het... dat is ook een IJslander-stoeterij. Ze hebben echt heel veel IJslanders, en in je vrije tijd kan je daar ev mee bezig zijn. Misschien ook een idee? Je kan altijd eens contact met hen opnemen, wie weet zoeken ze voor volgende zomer wel een jobstudent om met de paarden te werken, je weet maar nooit... Wind schreef:om welk bedrijf gaat het dan? Van dat werken?
. Besmanninck Hoeve in Langedijke...(ver weg dus..iedergeval vanaf hier..
)
) en ik ben echt hartstikke blij met haar 
draumpje schreef:veulens zie ik zo vanaf de 1200 euro voorbij komen
en inderdaar , zalf een veulen kopen is een slimmer plan, of doorsparen voor een volwassen paard