Maar nu kom ik er via via achter dat hij zeer waarschijnlijk maar circa zes weken in Ootmarsum heeft gestaan....
Na aanschaf heb ik zijn fokker nog gebeld die aangaf dat hij hem als veulen heeft verkocht aan mensen die hem vervolgens doorverkocht hadden aan de mensen waarvan ik hem gekocht heb. Maar ik heb de fokker dus niet gevraagd wanneer dat dan was (ik nam aan dat dat dus als veulen was)
Op deze manier hoop ik zijn vorige eigenaar te vinden, want ik ben wel benieuwd wat hij dan wel in het verleden heeft gedaan.
De eerste maand probeerde hij continu de bak uit te rennen, dat is niet iets dat hij bij mij geleerd heeft
. En een zweep van hand verwisselen zorgde ervoor dat je ineens een paar meter verderop stond, een tik geven omdat hij door mijn hulpen heen denderde, resulteerde in een enkeltje grond voor mij. Van dat onzekere paard is gelukkig weinig over, het is een verschrikkelijk lieve knuffel die zeker met grondwerk zijn stinkende best voor je doet. Maar ook een hele sterke eigen mening heeft. Als je hem overvraagt met iets dat hij lastig vindt, flipt hij, dat is zijn onzekere kant. Gelukkig ken ik inmiddels redelijk zijn grenzen en signalen
.Ken je hem, of weet je iets over hem, dan hoor ik het graag! Gewoon uit interesse, maar het zou voor mij ook helpen om dingen te verklaren.
Hier nog even een paspoortje
Falco 1-5-2009
Vader: Kunar
Moeder: Yjetta (mv Ohlsen junior)
Toen ik hem net had

De boef nu