Ik heb benieuwd wat jullie denken:
Mijn profiel:
21 jaar
1.84 lang
72 kilo
Rij sinds mijn 8e en heb sinds mijn 9e een eigen paard (rij dus eigenlijk elke dag sinds mijn 9e)
Sport: ik rij graag dressuur want dat is de basis en vind ik erg belangrijk, spring graag maar meer voor erbij, buitenrijden ook graag en ik hou ook van tochten maken maar ook meer voor mezelf en het paard. In de loop der jaren kom ik toch elke keer weer terug bij de dressuur en dat ik daar graag me wedstrijden in wil starten.
Ervaring met: mijn eigen pony Norwin (eigenwijze haflinger)
Pre's, friezen, tinkers, Welsh, KWPN, arabieren, hackney en andere haflingers.
Wat mij aanspreekt: eigen karakter, beetje eigenwijs maar wil wel graag voor je werken en meedenken. Uitstraling vind ik ook altijd belangrijk (zoals friezen dit kunnen hebben (ego)), daarom hou ik ook meer van ruinen en hengsten want die zijn vaak meer show en speels. Ik sport graag met me paard en wil hier graag verder mee komen (dit is natuurlijk niet ras gerelateerd maar karakter gerelateerd). Heet maar wel betrouwbaar ik hou totaal niet van types als arabieren die zo heet kunnen worden en alle kanten op schieten. Van de paarden die ik heb gereden spreken de PRE, friezen en haflingers (natuurlijk
) mij het meeste aan. Ik ben benieuwd