Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GJ9 schreef:Leuk een merrie met zulk oud bloed.
Bij jouw wensenlijstje moet ik ook direct aan Negro denken: front, achterbeen, massa en een goed karakter.
Winningmood dekt wel op het station heb ik begrepen. Maar dat is natuurlijk niet zo'n bewezen vererver als Negro.
Verder moet ik aan Toto jr denken. Zijn eerste veulens zijn dit jaar geboren en lijken echt heel goed met een mooi front en veel uitstraling. De hengst zelf heeft ook wat je zoekt: front, massa, achterbeen. Karakter weet ik niet maar heb geen verontrustende berichten gehoord. De hengst is natuurlijk jong maar is qua afstamming wel reuze interessant. Zijn sperma is buitengewoon goed, dat is natuurlijk ook fijn bij een oudere merrie zoals de jouwe.
Ben benieuwd wat je gaat kiezen!
Citaat:Commissievoorzitter Wim Ernes loofde Toto om zijn meewerkende karakter. 'Hij is heel onverstoorbaar. Al viel er hier een muur om tijdens de bouw dan liep hij als enige gewoon door. De hengst heeft een geweldig karakter, laat zich goed sluiten en beschikt over een goede stap en galop.'
Negro zou passen bij je wenslijstje.

Iris82 schreef:Zie profiel van ts.