Al tijden loop ik te kwijlen wanneer ik tinkers zie
. Wat een fantastische paarden! En sinds ik vorige maand voor het eerst op een superbrave Tinkerruin een heerlijke buitenrit heb gemaakt, ben ik stiekem wel een beetje verkocht
Ik ben al een tijdje soort van los/vast bezig met het oriënteren over de aanschaf van een eerste eigen paardje. Er is flink wat geld gespaard, ik heb nagedacht over waar ik zou willen stallen en ik weet zo'n beetje wat ik met een paard zou willen doen. De keuze is nu; ga ik voor een paard wat ik al ken, of ga ik op zoek naar een Tinker. Om voor mezelf de keuze wat makkelijker te maken, lijkt het mij handig om de keuzes wat concreter te maken en al een beetje te gaan proeven aan de mogelijkheden.
Daarom heb ik jullie hulp nodig!
Wat ik zou zoeken in een tinker is een relatief klein maatje; ik ben zelf 1.60 en heb korte beentjes
Zwart/wit bont en een wit hoofdje vind ik het allermooist. Verder zijn zowel ik, als - voornamelijk - mijn vriend helemaal weg van maanogen
. Ik rij zelf western en doe veel met grondwerk, Natural Horsemanship en een beetje vrijheidsdressuur, maar ik zou vooral lekker veel willen genieten van het rijden in het bos.Voordat ik deze post heb aangemaakt heb ik natuurlijk de afgelopen tijd al her en der gezocht naar tinkers. Er zijn een aantal handelsstallen, er is Marktplaats en er is Bokt. Hebben jullie tips over waar ik zou kunnen zoeken? Of weet 1 van jullie toevallig een tinkertje te staan zoals ik hierboven schets? Hoeft niet perse western beleerd te zijn, omscholen kan altijd nog.
Alle tips en opmerkingen zijn van harte welkom. Mag ook via PB. Ik ga open de zoektocht in. Leeftijd maakt ook niet zoveel uit, een betrouwbaar oudje is ook welkom bij mij

Alvast heel erg bedankt!
. 
Sorry, kan het niet laten.. ik heet ook Marlien

Echt bizar hoe snel dat kan gaan.