Galandro (v. Bon Bravour) en Giano (v. Lord of Loxley)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emmarosaly

Galandro (v. Bon Bravour) en Giano (v. Lord of Loxley)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 10:53

Hoi!

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die dit jaar hun merries hebben laten dekken door één van deze hengsten. Of dat er mensen van plan zijn om met deze hengsten te gaan dekken in de toekomst?

Ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar deze hengsten en vroeg me af op wat voor merries jullie deze hengsten zouden zetten? Dus wat zouden ze kunnen verbeteren?

Vooral de bloedlijnen van deze hengsten lijken mij interessant omdat Galandro bijvoorbeeld vrij is van Flemmingh, Ferro en Jazz bloed. En bij Giano ga je helemaal een andere kant op betreft bloedlijn.

Ik zou zeggen: brand los! En alvast bedankt :D

PS: ik ben een leek op het gebied van fokken, dus voor mij is dit vooral een informatief en leerzaam topic.

Emmarosaly

Re: Galandro (v. Bon Bravour) en Giano (v. Lord of Loxley)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-15 09:13

Helemaal niemand die mij meer over deze hengsten kan vertellen?

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 19:01

Toch maar weer even het topic omhoog schoppen want ik ben benieuwd naar jullie mening over deze twee hengsten!

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 13:10

Zo te zien zijn er maar weinig mensen die meer weten over deze hengsten, of is er gewoon geen interesse naar deze twee?

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 10:42

up!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 08:57

Galandro vond ik een hele aansprekende hengst, simpel maar heel correct en met een heel goed achterbeengebruik.
Hengst zelf is alleen vrij klein en lijkt dat ook in de moederlijn te hebben, dus dat zou een aandachtspunt zijn bij de fokkerij van hem.

nicootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 19:18

Misschien niet meer van toepassing maar ik heb vandaag Giano gezien op de hengstenshow van de ijzeren man.

Groot en langgelijnd paard met toch kwaliteit in de beweging (beter dan andere aanwezige hengsten)

Ik zou hem vooral gebruiken om maat en lengte toe te voegen, maar dan zul je ook even ouders moeten opzoeken of deze dat ook hebben en dus doorgeven....

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 07:38

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 16:46

Ja ik blijf het zo'n aansprekende hengst vinden! Jammer genoeg geen eigen merrie om mee te fokken, maar blijven dromen doe ik altijd!!