Stakkato Gold

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annibl

Stakkato Gold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 11:07

Blijkbaar komt Stakkato Gold in de picture als vererver van springpaarden. Ik zou hem overwegen om te gebruiken op een Lordanos x Carthago x Alme merrie.
Mooie merrie, 1.67, pittige tante, veel souplesse.
Zou graag meer info hebben hoe hij zich vererft, exterieurmatig en ook betreffende karakter.
Is er iemand die er soms nakomelingen van heeft of kent of de hengst zelf ?
:j
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 19-05-15 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Caps uit titel gehaald

lieke_

Re: STAKKATO GOLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:39

Solid Gold Z is een goedgekeurde nakomeling van Stakkato Gold. http://www.zangersheide.com/nl/hengsten ... x-CALVIN-Z

Ik heb hem gezien op de hengstenshow van Zangersheide. Er wordt van deze hengst heel veel verwacht en lijkt heel braaf te zijn.

Op youtube kan je normaal gezien wel wat filmpjes vinden.

annibl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 09:16

Lieke, bedankt voor je reactie. Ik bedoel Stakkato Gold zelf, of iemand hem reeds life gezien heeft en of er mensen zelf nakomelingen van hebben of kennen en wat zij ervan vinden. Vooral om te weten te komen welk type merrie hem past. Exterieurmatig maar ook interieurmatig.
Alvast dank voor enige reactie :PB

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:34

Ik antwoordde met Solid Gold omdat je ook vroeg naar nakomelingen ;) Hopelijk krijg je nog wat andere reacties!

annibl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 13:26

Dat hoopte ik ook, blijkbaar zijn er weinig bokkers die deze hengst gezien of nakomelingen van hem hebben of gezien hebben. |(