Twee jaar geleden kwam ik online de hengst Cream On Top (Concorde X Roven) tegen:
. Natuurlijk viel deze mij op vanwege zijn kleurtje, maar ook omdat ik hij er (naar mijn mening) "degelijk" uit ziet. Dat wil zeggen mooi stevig op de benen, stevige hals erop, etc.
Nu mijn merrie (Tygo X Grandeur) dit jaar 4 is zit ik erover te denken om haar te laten dekken:

Natuurlijk dacht ik meteen aan Cream On Top!
Helaas kan ik bijna niets vinden over deze hengst. Geen beoordelingen, karaktereigenschappen, geen recente video's, geen dekstation waar hij ter dekking staat, het dekgeld kan ik ook nergens vinden.. Heeft iemand enig idee hoe ik aan deze informatie kom? Het kleurtje alleen is natuurlijk niet voldoende.
En wat vinden jullie van deze combi? Grace-Kelly (mijn merrie) kan erg sensibel zijn en vertoont wel echt merriegedrag. Ben daarom ook benieuwd naar het karakter van Cream On Top (en zijn nakomelingen).
En voor het leuke extraatje aan deze hengst: wat zijn de kleurkansen? Grace-Kelly staat op papier als "zwart", maar aangezien Tygo wordt omschreven als donkerbruin zal Gracie ook donkerbruin zijn..
Ik zie reacties graag tegemoet!