geboren 25 april 2015
Vader L.Elvis van de Catshoeve, Vader van moeder Casanova Boy,
moeder Cinderella van de Catshoeve.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hanneke81 schreef:Wat een ontzettend leuk veulen, heb de foto's van dr zusje ook al langs zien komen. De naam Catshoeve komt me bekend voor, zitten jullie in de buurt van Wolvega toevallig? Bij een vriendin van mijn zus zie ik wel een die naam langskomen op Facebook, gaat ze met haar dochters heen.
Hanneke81 schreef:Oh,leuk. Kom nooit echt mensen op bokt tegen uit omgeving Wolvega. Ben zelf niet meer actief met paardrijden, maar via bokt kan mijn innerlijke Penny mee genieten van alle mooie paarden op bokt. Veel succes met de veulens in de toekomst.
Syl1612 schreef:ach kom zeg, wil je dat arme wrak nog goedpraten ook? Mijn merrie is 23 maart jl. Bevallen en staat nu bijna 5 maanden stil, ja er zijn spieren weg en de bovenlijn is niet zoals ik ze graag zie maar ze ziet er (goddank) bij lange na niet zo uit.farahdiba46 schreef:Wat een leuk veulen, maar wat ziet moeders er uit zeg
Met moeders is niets mis. Alleen een hoop spieren kwijt.
Ze heeft een hele poos stil gestaan.
De foto vertekend heel erg

farahdiba46 schreef:Syl1612 schreef:ach kom zeg, wil je dat arme wrak nog goedpraten ook? Mijn merrie is 23 maart jl. Bevallen en staat nu bijna 5 maanden stil, ja er zijn spieren weg en de bovenlijn is niet zoals ik ze graag zie maar ze ziet er (goddank) bij lange na niet zo uit.
Met moeders is niets mis. Alleen een hoop spieren kwijt.
Ze heeft een hele poos stil gestaan.
De foto vertekend heel erg
Foaly schreef:Nou zeg, iets minder mag ook wel. Het zal niet de eerste of enige merrie zijn die flink wat spek verliest na een bevalling, om dan de TS gelijk zo aan te vallen is ook niet nodig
TS, mooi veulen heb je!