De bevalling verliep eerst een beetje spannend, er was maar 1 voorbeen zichtbaar en zowel het tweede beentje als het hoofd waren ook niet te voelen. Gelukkig was ik niet alleen op stal! Direct in de binnenbak gaan wandelen met Wapper en de dierenarts gebeld. Uiteindelijk, op hetzelfde moment als dat de DA uit haar auto stapte, kwamen er toch ineens 2 beentjes naar buiten! Pfffffieuw... Dus terug naar stal waar Wapper meteen ging liggen om verder te gaan met bevallen. Daar voelde de DA dat ook het hoofd in de juiste positie lag en na niet al te lange tijd mochten wij de grote Kiss 'n Ride bewonderen! Ik had geen klein veulen verwacht maar Kiss was echt groot
De nageboorte kwam vlot en onbeschadigd af, Wapper had veel biest van zeer goede kwaliteit en Kiss stond al vrij snel stabiel op zijn stelten. Wat een mooie momenten zijn dat toch!Inmiddels is Kiss alweer anderhalve week oud en geniet ik ontzettend van m'n paardenbende! Wapper was aanvankelijk een ontzettende ninja, helaas ook naar mij. Toch maar even uitgelegd dat dat niet oke was. Ondertussen zijn mensen meer dan welkom maar paarden, oei oei, felle tante hoor! Gelukkig wordt ook dat elke dag een beetje minder heftig en hee, Kiss is pas anderhalve week oud dus van mij mag het nog wel een beetje
Kiss is een vlotte leerling; hij eet kuil, graast (dat ziet er toch altijd wel hilarisch uit), houdt van moeder's krachtvoer en racet in hetzelfde achterlijke tempo als Wapper door de wei. Zonder dat hij uitglijdt in de bochten of bij het remmen. Held. Ik ben ontzettend blij met Wapper en Kiss en hoop zo dat hij gezond op mag groeien, ik ga er in elk geval m'n uiterste best voor doen!

Wapper 8 maanden drachtig

Wapper 9 maanden drachtig

Wapper 10 maanden drachtig (11 maanden-shoot hebben we niet gehaald want toen was Kiss al geboren

4 uur voor de bevalling begon; het lijkt alsof ze braaf staat te eten. In werkelijkheid stond ze uiterst gefrustreerd plukken hooi uit het net te trekken en op de grond te smijten...

Eén van die eerste momenten van echt fysiek contact

8 uur oud, dorst!!!

2 dagen oud, heerlijk buiten in de avondzon

Gekke sprongen maken hoort er uiteraard bij

En deftig lopen ook

Kiss houdt van gezellig doen

Even een groepsfoto tijdens onze dagelijkse wandeling, wat een heerlijk paardenkind en wat een stoere mams
Ja, ik geniet!!!