Mijn vraag is wie hier verstand heeft van appaloosa afstammingen en misschien iets van bekende pony herkend in hem? Of iets waar hij op lijkt? Hij kan natuurlijk ook een volkomen mix zijn maar daarvoor vind ik zijn tekening te duidelijk, aangezien mixjes vaak grotere vlekken hebben of hun hele kont bruin ofzo. Hij heeft volle manen en staart en in de winter een dikke teddyberen vacht. Ook wel makkelijk om te weten is dat hij rond de 1 m / 1,05 m groot is
Ik ben echt op zoek naar namen van pony's die erop lijken of in verband met hem zouden kunnen staan. Ook ben ik op zoek naar fokkers in nederland, en europa die deze pony's fokt.
Qua karakter is het een pittige pony, ontzettend slim en kan niet met alles en iedereen overweg. Hij zal een vreemde die hem plotseling benaderd niet zo fijn vinden en laat dit ook merken. Dit is natuurlijk wel een karakter trekje van appaloosa's...

Ik hoop dat iemand mij meer informatie kan geven over waar hij op lijkt. Als er vragen zijn beantwoord ik deze uiteraard graag:)
Ik ben meer op zoek naar namen of fokkers die dit soort pony's fokt. Toch bedankt