Wij krijgen dit jaar 3 veulens en nou hebben mijn vriend en ik afgesproken hij bedenkt de hengsten namen en ik de Merrys nou komt binnen 2 week het eerste veulen als alles goed verloopt. Wie denkt mee. Let op: het moet met de K beginnen. Het eerste veulen: zwarte tuigpaard merry x bonte lotti. Homozygoot dus veulen word bont. Het tweede veulen: larino x Sydney. Schimmel hengst x schimmel merry beide aan de maat. Het derde veulen: floris x claudison. Zwarte kwpn merry x zwarte hengst. Naam met de K dus.....
Karma schoot meteen binnen bij mij KamillaKalyevaKala (=zwart)KayleighKind of MagicKamil (=perfect)KassidyKatniss
Kadinsky, Kaily, Kadans, Kenton, Kiki, Kontador, Kondor, KenziVind ik zelf wel leuke namen beginnend met een K!
wat leuk 3 veulens op komst:1 Kara, betekend geliefde2 Karli, betekend bedekt met sneeuw3 Kiera betekend zwart
KhuviraKazadinKyveliTja, verder weet ik het ook niet Vind deze persoonlijk wel leuk.Veel geluk in ieder geval!
Er is een centraal topic waar je met deze vraag terecht kunt:[PP] [centraal] Het centrale paardennamentopic: deel 2Hier daarom een slotje.