Camera voor in mijn werpstal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CedricVT

Camera voor in mijn werpstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 14:13

Binnenkort moet mijn merrie bevallen, en ik zou toch graag een camera willen in mijn stal zodat ik haar een beetje in de gaten kan houden zonder dat ik er echt bij ben. Nu ben ik op deze gebotst. En nu vroeg ik me af wat jullie er van denken.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Camera voor in mijn werpstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:54

OP wat voor camera ben je gebotst? Of heb je er nog geen op het oog en zoek je algemeen camera-advies? Jouw OP is een beetje onduidelijk op dat vlak, misschien kun je hem wat verduidelijken met een linkje of zoiets?

CedricVT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 22:29

quincy21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:52

ik heb een foscam gekocht draadloos

goed beeld maar ons wifi gaat spijtig genoeg niet ver genoeg.

dus een wifi versterker gekocht maar is niet zo simpel om deze ermee te verbinden. nog wat zoekwerk

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:34

Je kunt een powerline extender set proberen, Quincy.

Werkt in ons geval meer dan prima.
Daarmee hebben we verbinding via ons lichtnet met de modem zodat de ip camera boven stal werkt.
Adapter A in rechtstreeks stopcontact bij modem gestopt, ethernet kabel van adapter naar modem.
Adapter B voor de eerste keer in een rechtstreeks stopcontact gestopt in dezelfde ruimte als waar modem staat.
Vervolgens adapter B naar stal verplaatst en daar in rechtstreeks stopcontact gestopt.
Stroom in dit stopcontact komt van de zelfde groep als waar modem in woonhuis op zit.
Lange ethernet kabel van adapter B naar ip camera en voilà, beeld.

Simpele Elro draaibare Ip camera, C704ip en een TP link powerline wifi kit, TL-WPA 4226 kit, ervoor gebruikt.

Let op de adapters werken niet of niet goed als je ze in een verdeeldoos met verlengsnoer stopt.
Alleen in stopcontacten die rechtstreeks in de muur zitten gebruiken.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:31

Ik zou een camera huren bij Equinovum bijvoorbeeld.